söndag 16 november 2008

Bloggutmaning




Här har vi blivit utmanade av raskollegorna Zammy och Mille! Det tråkiga är att våran matte inte är så haj på bloggandet ännu! ( hon får ta hjälp av dottern).

Men nog ska vi väl klara av att få till 7 st saker om oss!
7 saker om Brolle och Grizzly

1) Jag är helt galen i leksaker...och alla är bara MINA - ingen får låna//Brolle
2) Det mysigaste som finns är att mjölktrampa på det vita fårskinnet - då spinner jag högt//Grizzly
3) Vi gillar rått kött, helst lövbiff, men fransyska går bra det också. Det får vi varje dag när matte kommer hem i från jobbet - handmatat. Annars äter vi torrfoder Maine Coon och Oral - stora kulor ska det vara. En och annan Mjautetra slinker också ner.
4)I en enda kör: Vi avskyr att bli borstade/kammade...då drar vi direkt! Bada ska vi inte ens tala om. Och stackars matte som köpt en furminator...den får hon nog använda på sig själv! eller bengalerna - för de tycker om att bli kammade.
5)Våra favoritplatser är högst upp i klätterträden, vi har även ett i köket så vi kan kolla när matte lagar mat.
6) Jag tycker bäst om att leka kurragömma och bli jagad av matte//Brolle
Jag tycker bäst om laserpricken... pricken kommer nästan varje kväll//Grizzly
7) Vi kör race varje morgon och kväll och brottningsronder. Vem som vinner?

Då ska jag utmana några!
Hoppas jag kan få ihop 7 st??

Inga kommentarer: