söndag 8 februari 2009

Man kan inte tro det är sant...men här finns bildbevis


-Har ni sett mig så chockad någon gång?? Nej - trodde väl det!
Matte befinner sig också i chock! eller rättare sagt väldigt förvånad!!! När vi kommer in i rummet ligger Brolle och sover med Ta i samma bädd (ja, ni vet min "rosa") Matte berättar att de ALLTID sov tillsammans förut - innan jag flyttade in!!!! Sen vart det slut med det, vi sover alltid ensamma eller hos matte. MEN idag har Brolle lagt sig hos Ta OCH hon verkar tycka det är jättemysigt. Hade jag försökt lägga mig där...hade hon dragit direkt och frääääääst.



-Mysigt



- Här är vi matte



-Inte så lätt att få plats, men det går!










- Så sov de hela dagen!!!!

3 kommentarer:

Buffe o Vinnie sa...

Hade velat ha massa studsande hjärtan i kommentaren, men de finsn ju inte här i bloggen. Men sötnosarna! Man blir alldeles varm i hjärtat när de visar att de tycker o mvarandra.

nospuss till katterna o kram till matte

Tre katter sa...

Haha! Underbart i bädden!!!
Och oslagbar "förvånad min" :)

Tass-tass
//Tre katter

Unknown sa...

Ser lite trångt ut tycker jag. Själv får jag knappt plats i husses säng när han breder ut sig. Tassa lugnt katten. *tass*