tisdag 17 mars 2009

SKS s utställning 14 - 15 mars Rissne


- Här kommer Dreamways Joshua, så underbar MCO, här hållen av Millan.
Och pappan till denna kille är S*Coppermines SNYGGING Incognito of Koi Pond




Och det var verkligen ett kärt möte att träffa denna ljuvliga kisse.
Och Tack Millan för givande samtal.
-

Och sedan kommer ett gäng kategori III katter.
S* Vintermånens Sphynx., som vann kullklass och bästa uppfödare båda dagarna. Och jag fick hjälpa till och bära fram dessa härliga kissar. Det var så roligt!
GRATTIS Maria!!!








Vintermånens Colorado Naughty Boy





En till Vintermåne: DEXTER



Apelhusets Le Roc " mormors" kära bengalpojke





- Stiliga kille







Vintermånens härliga sphynxkull som charmade mig OCH många andra. Helt ljuvliga!!!










Chicago





California







China







Colorado

4 kommentarer:

Tre katter sa...

Åh, vilka UNDERBARA bilder!
Utropade ett stort "ÅHHHHH" här på jobbet när jag såg bilderna på Joshua!! Sååå vacker..jag blir alldeles blödig! TACK!!

Kram Daniella

Tre katter sa...

Glömde fråga hur gick det för Joshua på utställningen?

brollekatts sa...

Tre katter: Tack, JA han är underbar (love) inte bara vacker UTAN hur trevlig som helst. Han gick själv till dommarbordet med sin matte.
VILKET HÄRLIGT TEMPERAMENT - verkligen cool.

Han tog sitt cert, CAGPIB om jag minns rätt?!

Buffe o Vinnie sa...

Hej!
Vi tycks ha missat varandra på SK:s utställning, jag var där o tittade med mooch på lördagen.
O vilken goding Joshua är, såg tyvärr inte honom (men han var nog bara där på söndagen) Vilka superfina bilder du tagit!

Har du inplanerat o komma o kika på fler utställningar i vår?
Kram Sandra o katterna