fredag 10 april 2009

17-Åring njuter av Våren


Här kommer min lilla skogis 17 år. Hon har varit på balkongen hela dagen tillsammans med Brolle och Grizzly......och matte förståss!!!!!!



- Mattes Svarta PRINS.......han är en jobbig typ, ni ska inte tro att han är snäll o tvättar mig - han retas och bits! Fast matte säger: Han är såååå snäll!!!!



- Det var riktigt skönt på balkongen, jag har varit där hela dagen.




- Det tyckte mattes Svarta Prins också




- Här kan man spana på Pippi hela dagen.....

Brolle fastnade inte på bild idag!!!!

5 kommentarer:

Mira sa...

Stackars Ta.. Elakt av den stora lurviga svarta prinsen och hålla på och bitas och rivas *ajja bajja*

Kraam

Ligans BLogg sa...

Åh vad skönt det låter.
Så härligt med så gamla katter.
Puzz på er !

Molly och Grabbarna sa...

Vilken vacker 17-åring! Härligt att få ha katterna så länge!
Lakritstrollet är också en läckerbit! :-)

/Molly & Grabbarna

Tre katter sa...

17 år?? Vi hade gissat på 17 månader! Högst! :)
Hon har otroligt vackra ögon..man bara drunknar i dem... <3

Nospussar!
//Zeke, Texas & Hajen

Tillemora´s sa...

Hallå där!!!
Hur kan jag ha missat att dina snyggingar har en blogg??????!
Nu kan ju jag njuta av dina vackra katter varje dag och studera dina snygga bilder!! Kul!!!
Lägger genast till dig som favorit på min blogg!!
Kram "Atlas"