söndag 24 maj 2009

Äntligen kom han: S*Coppermines Pinkerton Pitt


PINKERTON blir 14 veckor idag



En tuff liten kille, som ser till att få matskålarna för sig själv!



Ser till att få bästa sovplatsen på balkongen!



Denna ljuvliga gosse hämtades hos Catarina och Tony i Partille på torsdagen. Fann sig genast tillrätta - och det har gått så bra med de andra missarna.
Pinkerton är ett riktigt BUSTROLL, full rulle, tuff och framåt. Här hemma får man många skratt åt leken med Brolle och Grizzly ( Ta håller sig på lagom avstånd).
Jag är så GLAD för denna lilla kille, och att det gick så bra med övriga missar.

9 kommentarer:

Tre katter sa...

Jag blir ju helt sjuk!!! Kattungesjuk!! Han är helt underbar Lena! Men det vet du ju redan att jag tycker! :)

Massor med kramar!
//Daniella

Buffe o Vinnie sa...

Han ser verkligen helt underbar ut! Håller med Tre katter man blir inte lite kattungesjuk när man ser honom, en riktig pudding. O så fina bilder du tagit dessutom!

Kram från oss!

Tillemora´s sa...

Vad roligt att du ÄNTLIGEN har fått hem godingen!!!! Jag tänkte faktiskt på er i dag på Hälsingekattensutställning. Jag lyssnade på maine coon bedömningarna och tänkte att en dag ska jag också ha en Coopermines katt!! Jag är superavis!!!!
Kram Maria

Molly och Grabbarna sa...

Han är så ljuvlig!!

Så roligt att det fungerar så bra med de andra missarna! :-)

Tass

Molly & Grabbarna

brollekatts sa...

Tre katter: Ja, visst blir man...tusen tack Daniella!
Stora kramar från oss.

Buffe o Vinnie: Tack så mycket Sandra.
kram kram

Tillemora´s: Ja,jag är sååå glad, kul att du tänkte på oss.Inget hem är komplett utan en Coppermines kisse sägs det OCH jag är enig i det.
Kram Lena

Molly o Grabbarna: Tack, visst är han underbar.
Tass o tass från oss

Unknown sa...

Åååå vad fin han e Lena :)))))
Ska bli kul att ses på utställning framöver!!!!
Stor kram Marie

Ligans Talesman sa...

STORT Grattis !
Han är såååå söt.
Kram Inkan och Ligan

Unknown sa...

härliga bilder på en underbar kille!!
Storebror Sumo är mäkta stolt här hemma
Kram
Camilla och katterna

Pälsklingarna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.