tisdag 6 januari 2009

Ja, men hur gick det med min rosa bädd?????


- Inte ligger jag i den ........





Den passar mycket bättre till tjejer , Ta säger att hon
Ä L S K A R den!!!!!!



-Jag blir galen!!!!!!! när jag inte får ligga i min bädd, som jag fått av snälla Grizzly



Det finns nämligen en katt här hemma.....som ÄGER allt, tror han i alla fall. Men bädden är lite för liten.....och det bryr han sig inte om BARA han fick ta den....



Själv ligger jag lite överallt



Soffan är skön!!!!




Till och med i transportburen...INTE ett dugg avskräckt av förlorade kulor, vaccination och en bilresa som heter duga....matte körde som en biltjuv, hon var så rädd att jag skulle frysa!!!!

6 kommentarer:

Tre katter sa...

Vad snäll han är Grizzly som låter tjejen ta bädden!!! :)
Riktiga gentlemannatag! <3

Unknown sa...

Jag lider med dig kattkollega. Jag blev själv kattnappad och intvingad i en otäck transport för att sedan vakna upp och känna sig som en halv katt. *suck* Som hämd gick jag och spydde på mattan i vardagsrummet. Tass på dig.

brollekatts sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
brollekatts sa...

Sippo: Tack! Jag hämnades också genom att spy på golvet...(pssst hann inte fram till mattan)
Tass till dig.

Anonym sa...

*fnissar*
Men Matte då, du måste ju köra försiktigt med så dyrbar last. *ler*
Ligan hälsar att burar är superskönt att ligga i hemma. Dom har tre stycken dom delar på. En i badrummet och två i hallen.

brollekatts sa...

Ligans taleman: JAAA, det är ingen dum idé! Har inte orkat ta ner buren i källaren - OCH märker att de gillar att ligga i den!!!! Så jag låter väl den stå uppe då!!!!