fredag 16 januari 2009

ÅRETS BENGAL 2008



SUPERGRATTIS till Lion och Mira !! Finska Bengalföreningen har valt Lion (S*Apelhusets Le Roc) till ÅRETS BÄSTA BENGAL 2008. Jag är så himla STOLT, igen!!!!!!!




På utställningen i Rissnehallen 2008




Mira o Lion på Speed cats utställning Rissnehallen 2008 där han blev BIS både lördag och söndag




Och hemma på på soffan 2007... gulleplutten...

Snacka om kometkarriär..... Ägare är Mira Lundbäck (Nordic Glow Bengals - Åland) Och jag som inte tycker att det är så länge sedan han var så här liten och söt och förgyllde min vardag!!!! tillsammans med sina kullsyskon.
TACK Mira!!! Han har inte kunnat kommit till någon bättre en dig!!!!

3 kommentarer:

Tre katter sa...

Superduperfin liten tiger!! :)

Anonym sa...

Visst är han fin min lille leopard!!
Man kan inte vara annat än superstolt!!

Jag är evigt tacksam för att just jag fick denna guldklimp!! Så tack Lena och Pernilla..

Och inte bara att han är snygg, han har även ett hjärta av guld och är en helt fantastisk katt på alla sätt..

Kramar från oss!!

Unknown sa...

*tassar in, nosar lite* Ville bara säga mjaou. Så ni är såna där utskällningskatter, eller vad det heter. *nosar runt ett varv till* Nää, nu måste jag tassa tillbaka till min husse.
Tassen på er!