söndag 28 juni 2009

Pinkerton BIS idag igen

Dag 2 på utställningsdebuten: BIV-T NOM och BIS med ening panel ALLA sex rösterna går till Pinkerton!

I dag hade vi Stéphan Bernard, som gav Pinkerton en jättefin bedömning!

Här kommer lördagens bedömningssedel: Domare Lene Glem


Och här kommer söndagens bedömningssedel: Domare Stéphan Bernard









Inte blev det så många bilder, hoppas på Mira och lite bilder.

Det har varit en fantastisk utställning, jag är så otroligt glad och stolt över min Coppermineskatt. OCH jag vill också säga STORT GRATTIS till uppfödaren Catarina som får fram dessa underbara katter.
Vill också tacka för alla glada hejarop och lyckönskningar. Och jag är så glad över allt trevligt sällskap jag haft av er under dessa dagar, hoppas verkligen att vi ses snart igen. Grattis till era fina resultat.
Kram till dig Pernilla som funnits med båda utställningsdagarna, du har jobbat bra trots din höggravida tvillingmage.

6 kommentarer:

Catarina sa...

Stort grattis till Pinkertons kanon utställnings debut !!
Är så glad och stolt :-)
Kram kram från hela Partille Ligan .

Tillemora´s sa...

GRATTIS om och om igen!!!!!!!
Vilken helg du har haft, helt otroligt!!!!!
Tycker faktiskt att du kan dela med dig lite av Pittens priser ;)
Stor kram MAria

Inkan och Ligan sa...

STORT STORT Grattis !
Gud så kul.
Vet juh faktiskt hur det känns även om jag "bara" slog till med en dag i taget.
Vilken känsla det är.
Sååå glad för din skull.
:-)

Inkan och Ligan sa...

OCh där fick jag för att jag valde Landet före Mister Pinkerton.
Förlåååt mig Herr Pinkerton !!!
*Ligans Matte skäms*

Inkan och Ligan sa...

Och nu kräver vi en gosdag med Herr BISkatt.
*ler brett*

Tre katter sa...

Men vad är det jag läser!! Har missat detta TOTALT!! Stort mega grattis till helt fantastiska resultat!!! Åh så otroligt roligt!!! :) :)

Stor grattis kram från Tre katter med matte!!