lördag 27 juni 2009

S*COPPERMINES PINKERTON PITT UTSTÄLLNINGSDEBUT

Pinkertons första utställning: Han blir Ex 1, BIV-T, NOM och BIS på lördagen, Ex 1, BIV -T, NOM och BIS på söndagen!
Och jag är så stolt över min underbara kille, det kom en och annan tår!
Han har skött sig utomordentligt, hur cool som helst.
Vi hade Lene Glem som domare, och hon gav Pinkerton en jättefin bedömning, hon tyckte MYCKET om honom.
TACK Catarina för denna fina kisse!
Här kommer lite inte allt för bra bilder...men vad gör väl det en sådan här dag!!!!


Pinkerton i panel, lille fine plutt.






BIV - NOM - BIS priser och till vänster "turpudeln" han fick av Mira på S*Nordic Glows Bengals



Lite mat mitt i all uppståndelse!












Här får jag en Puss av Kristiina Rautio i panelen..







Utslagen hjälte..


7 kommentarer:

Tillemora´s sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!!!Det var han allt värd, snyggingen!!!
Nu håller vi tummarna för ett BIS i morgon också =)
Kram Maria

Säveligan sa...

Mega Super Grattis till snygga Pinkertons BIS :-)Och nu kanske ni är sugna på att anmäla till Scandinavian Winner i Nyköping i september, Hoppas det för i sånna fall så ses vi :-)

Kram från oss i Säveligan

Carina i Västerås sa...

Grattis Grattis!!!!! Vilken debut!
Så kul och vilka fina bilder.

Kram Carina

Rippe & co sa...

Stort GRATTIS till det fina utställningsresultatet!!! :-)

Tove sa...

Åh, vad roligt Lena! Ett STORT grattis från oss alla här hemma. Du måste hojta till när det är dax för nästa utställning. Om jag är ledig då vill jag gärna komma och titta!! Kram Tove!

Buffe o Vinnie sa...

Oj STORT Grattis, vilken härlig utställningsdebut!!!

Håller tummarna att det går bra idag med, men det gör det säkert för en sån snygging!

kram Sandra & katterna

Pälsklingarna sa...

Åhh vi är så otroligt glada för Pinkertons fantastiska utställningsdebut! Jättegrattis till er båda två! Jag och Phoenix visste väll att det skulle bli BIS för snygga brorsan ;)

Blir också utställningssugen men det får tyvärr vänta.

Grattis än en gång och massa nospussar till Pinkerton!